dijous, 27 d’octubre del 2011

PROGRAMA DE SANTA CECÍLIA

Santa Cecília 2011: VA DE PEL·LÍCULES!!
A l’escola la celebrarem el dimarts 22 de novembre del 2011 a les 10h del matí.

ACTUACIONS DE P4 A 6è. El grup de sisè, a més, fan de presentadors.


P4: DORAEMON

P5: “Un, dos, tres” (Tema principal de “Les tres bessones”).

1r : BAJO DEL MAR (La Sirenita).

2n. : “LOS PIRATAS DEL CARIBE” (tema principal de la pel·lícula)

3r.: “SHERK” (tema principal de la pel·lícula)

4ts.: SUPERCALIFRAGILISTICOESPIALIDOSUS (La Mary Popins)

5è: DO, RE, MI (“Sonrisas y lágrimas”).

6è: MIREU ELS CAMINS (“Los chicos del coro”)

7 comentaris:

  1. Jo crec que sera molt divertit i que totes les classes cantaran molt bé

    ResponElimina
  2. Espero que ens quedi perfecte perquè ens ho hem currat molt allò de les dues veus, jo me passat tota la setmana estudiant ara que ja estic bé del coll ja podré ajuda els meus companys i companyes a cantar.
    Queda precios.

    ResponElimina
  3. Hola Anna
    Espero que sigui
    molt guai l'espactacle
    de santa cesilia!!!!!!!

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Tinc moltes ganes de cantar Anna.
    Crec que segur que tota l'escola ho farà molt bé.

    ResponElimina
  6. Hola Anna!
    Em sembla que serà xulu l'espectacle.

    ResponElimina
  7. Tinc moltes moltes ganes de ser presantadora

    ResponElimina