dilluns, 16 de maig del 2011

FESTA VERDAGUER


Aquest passat diumenge, 15 de maig, a Folgueroles hi van fer danses tradicionals dins la Festa Verdaguer. Nens i nenes de 1r a 6è van ballar-hi. Els més petits van participar al Ball dels Nyetus i els grans al Ball de Bastons.

Jo, que mai no havia vist mai aquesta festa, vaig gaudir de valent! L'arbre em va semblar espectacular i em va agradar molt veure-us a tots vosaltres al carrer, fora de l'escola, dansant i divertint-vos amb la tradició. Enhorabona!

3 comentaris:

  1. Jo vaig ballar el Ball de Bastons!!!
    M'ho vaig passar molt bé, va ser molt divertit!!!!!

    ResponElimina
  2. Mare meva nois si que en sabeu

    ResponElimina
  3. Jo no el vaig ballar, però el vaig anar a veure!!!
    només tinc 1 paraula.
    FELICITATS!!!

    ResponElimina